Estrategia didáctica para la enseñanza y aprendizaje en el laboratorio de circuitos eléctricos de la Universidad de la Costa, CUC

This thesis presents a proposed teaching strategy for the learning process in laboratory circuitry. This research proposal aims to provide educational information provided by the theories related to meaningful learning, instructional theory proposed by Bruner, collaborative learning and learning sty...

Full description

Autores:
Pérez Villarreal, Ebaldo Albe
Dederlé Caballero, Rita Rosa
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/856
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/856
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Estrategia didáctica
Aprendizaje
Circuitos eléctricos
Enseñanza
Laboratorio
Teaching strategy
Teaching and learning
Laboratory electrical circuits
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual