Dificultad en las fracciones para los estudiantes de la educación primaria mexicana
A latent problem in the teaching and learning of mathematics is related to the understanding of the specific concept, among other causes, due to its diverse meanings and interpretations, which the epistemology of mathematics has generated and are necessary to solve different situations. From the con...
- Autores:
-
Arenas Peñaloza, Jhonatan
Rodríguez-Vásquez, Flor Monserrat
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8084
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8084
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Fraction
Interpretations
Difficulties
Students
Delphi method
Fracción
Interpretaciones
Dificultades
Estudiantes
Método Delphi
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal