La lectura literaria: una herramienta de mediación para mejorar la convivencia en los niños

This research project sought to implement literary reading as a tool to strengthen coexistence in the sector of Islita, for this, a proposal was applied with a qualitative approach, an explanatorydescriptive scope, with a design of action research, participation and narrative and a critical social p...

Full description

Autores:
Mackenzie Peralta, Sharay
Ospino Acosta, Alexandra María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3212
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/3212
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Lectura literaria
Convivencia
Mediación
Ambientes lúdicos
Literary reading
Coexistence
Mediation
Playful environments
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International