La lectura literaria: una herramienta de mediación para mejorar la convivencia en los niños
This research project sought to implement literary reading as a tool to strengthen coexistence in the sector of Islita, for this, a proposal was applied with a qualitative approach, an explanatorydescriptive scope, with a design of action research, participation and narrative and a critical social p...
- Autores:
-
Mackenzie Peralta, Sharay
Ospino Acosta, Alexandra María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3212
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/3212
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Lectura literaria
Convivencia
Mediación
Ambientes lúdicos
Literary reading
Coexistence
Mediation
Playful environments
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International