Relación entre regulación emocional y atención selectiva con la funcionalidad familiar en estudiantes de bachillerato

The objective of this study was to determine the relationship between emotional regulation and selective attention with family functionality in high school students from 11 to 19 years old in Barranquilla. These variables were evaluated, and their relationship was determined. A quantitative cross se...

Full description

Autores:
Gachan Ortega, Amir Salin
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13376
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13376
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Emotional regulation
Selective attention
Family function
Regulación emocional
Atención selectiva
Funcionalidad familiar
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)