Relación entre regulación emocional y atención selectiva con la funcionalidad familiar en estudiantes de bachillerato
The objective of this study was to determine the relationship between emotional regulation and selective attention with family functionality in high school students from 11 to 19 years old in Barranquilla. These variables were evaluated, and their relationship was determined. A quantitative cross se...
- Autores:
-
Gachan Ortega, Amir Salin
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13376
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13376
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Emotional regulation
Selective attention
Family function
Regulación emocional
Atención selectiva
Funcionalidad familiar
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)