Análisis de estrategias de marketing internacional en franquicias con menú saludable del norte de Barranquilla
Franchises are the fastest-growing business organizations in Barranquilla, especially those for food marketing and, to a greater extent, fast food restaurants (Conde, 2011). The purpose of this research was to analyze international marketing strategies in franchises with a healthy menu in northern B...
- Autores:
-
Montero Guerrero, María Angélica
Álvarez Diaz, Raiza Yalid
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6432
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6432
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Strategy
International marketing
Franchise
Healthy food
Estrategia
Marketing internacional
Franquicia
Comida saludable
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International