Neurociencia aplicada como nueva herramienta para la educación
The article consists of information, knowledge and judgments in the relationship of neuroscience and education, thus definitions and implications will be analyzed today. The objective is to emphasize the use of neuroscience in training from an educational perspective. The methodology to be implement...
- Autores:
-
Rosell Aiquel, Rafael
Juppet, Maria Fernanda
Ramos Marquez, Yanelis
Ramírez Molina, Reynier Israel
Barrientos Oradini, Nicolás
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6852
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6852
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Neuroscience
Education
Training
Technologies
Decisions
Neurociencia
Educación
Formación
Tecnologías
Decisiones
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal