Marketing estratégico en las Pyme de la industria panificadora de la ciudad de Barranquilla
The complexity of the markets causes organizations to carry out actions aimed at reducing risk and uncertainty and maximizing competitiveness. For this reason, the objective of the research sought to analyze strategic marketing in the SMEs of the bakery industry in the city of Barranquilla. This stu...
- Autores:
-
Echeverri Echeverri, Carlos
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6489
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6489
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Strategic marketing
Strategic
Strategic process
Marketing estratégico
Estrategia
Proceso estratégico
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International