Manual para el autoaprendizaje orientado a la gestión docente en aula para la enseñanza del idioma inglés en preescolar

The purpose of the work was the construction of a self-learning manual oriented to the management of preschool teachers in the teaching of the English language in the IED Experiencias Pedagógicas and in the IEDTB Jorge Nicolas Abello, taking as a starting point the observations made and the class pl...

Full description

Autores:
Agamez-Acevedo, Rosmina
Forero Torrenegra, Michelle
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12969
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/12969
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
English language
Teacher management
Teaching practices
Teaching
Self-learning
English language
Teacher management
Teaching practices
Idioma inglés
Enseñanza
Autoaprendizaje
Gestión docente
Prácticas docentes
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)