Manual para el autoaprendizaje orientado a la gestión docente en aula para la enseñanza del idioma inglés en preescolar
The purpose of the work was the construction of a self-learning manual oriented to the management of preschool teachers in the teaching of the English language in the IED Experiencias Pedagógicas and in the IEDTB Jorge Nicolas Abello, taking as a starting point the observations made and the class pl...
- Autores:
-
Agamez-Acevedo, Rosmina
Forero Torrenegra, Michelle
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12969
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12969
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- English language
Teacher management
Teaching practices
Teaching
Self-learning
English language
Teacher management
Teaching practices
Idioma inglés
Enseñanza
Autoaprendizaje
Gestión docente
Prácticas docentes
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)