El teatro como estrategia didáctica para fortalecer la oralidad
Theatre as a didactic strategy for the improvement of orality is a qualitative research project that presents the school reality regarding the difficulties of discursions involved in the use of oral language in communicative situations; arose from the need to give students the tools to express their...
- Autores:
-
Rodríguez Vergara, Gladys Del Carmen
Montero Guerrero, Gina Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6002
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/6002
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Theatre
Orality
Didactics
Curriculum
Teatro
Oralidad
Didáctica
Currículo
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International