Evaluación del acto docente en la práctica pedagógica presencial en el programa de Ingeniería Eléctrica de la Universidad de la Costa CUC en el 2013

This investigation report is structured in the following way: An Introduction and three chapters. The first one is about the project background and theoretical referents, related to evaluation in the educational field, the teacher role in higher education; the pedagogical practice focused on transfo...

Full description

Autores:
González Pérez, Lorena Patricia
Muñoz Meza, Kelsy María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4862
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/4862
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Acto docente
Evaluación
Práctica pedagógica
Aprendizaje significativo
Plan de mejoramiento
Procesos educativos
Planeación
Teaching role
Assessment
Pedagogical practice
Meaningful learning
Improvement plan
Educational process
Planning
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International