Efecto de la evaluación formativa como estrategia pedagógica en la resolución de problemas matemáticos en los estudiantes del grado 9° de la IEDR “San Pedro Apóstol” Las Flores
Educational research is a passionate aspect, but which requires investigative, pedagogical foundations; The objective of formative evaluation as a pedagogical strategy for solving mathematical problems in 9th grade students is to analyze the effect of formative evaluation as a strategy in solving ma...
- Autores:
-
Paba Ruidiaz, Raomir
Pertuz Samper, Emerson
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8397
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8397
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Mathematical problem solving
Formative assessment
Pedagogical strategies
Strategic intervention
Resolución de problemas matemáticos
Evaluación formativa
Estrategias pedagógicas
Intervención estratégica
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International