Mediación didáctica para la construcción del aprendizaje significativo y mejoramiento de la calidad educativa
Overview to discover how teaching mediation contributes to the strengthening of the processes of construction of meaningful learning on the basis of the quality of education it is necessary to expose that the implementation of teaching models persists traditional pedagogical work of teachers, partic...
- Autores:
-
Grisolle Álvarez, Flor María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2917
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2917
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Mediación didáctica
Aprendizaje significativo
Calidad educativa
Teaching mediation
Significant learning
Educational quality
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual