Dominio de lineamientos pedagógicos en el modelo desarrollista. Una experiencia desde la enseñanza universitaria

The purpose of this article was to analyze the level of mastery of the pedagogical guidelines stipulated in the Development Pedagogical Model assumed by the CUC. assumes a qualitative-quantitative epistemological approach, type of evaluative research, the population was 40 teachers from the Departme...

Full description

Autores:
Conde Hernandez, Marcial Enrique
Frias Sierra, Osiris
Sanchez Montero, Edgardo Rafael
Rico, Reinaldo
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5285
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5285
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Análisis de coherencia
Modelo pedagógico
Dominio conceptual
Docentes universitarios
Analysis of coherence
Pedagogical model
Conceptual domain
University teachers
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal