El taller: La supervivencia del locus del aprendizaje de la Arquitectura
This article contributes to the construction of the opera-tive notion of the common in architecture, through a re-flection that seeks to valorize the role of the workshop as a learning strategy in architecture. The issue is approa-ched from the historical perspective of the teaching-lear-ning archit...
- Autores:
-
Palacio, Bernardo
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5840
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5840
https://doi.org/10.17981/mod.arq.cuc.23.1.2019.06
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Enseñanza-Aprendizaje
Arquitectura
Taller
Proyecto
Education
Architecture
Workshop
Project
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal