El taller: La supervivencia del locus del aprendizaje de la Arquitectura

This article contributes to the construction of the opera-tive notion of the common in architecture, through a re-flection that seeks to valorize the role of the workshop as a learning strategy in architecture. The issue is approa-ched from the historical perspective of the teaching-lear-ning archit...

Full description

Autores:
Palacio, Bernardo
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5840
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5840
https://doi.org/10.17981/mod.arq.cuc.23.1.2019.06
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Enseñanza-Aprendizaje
Arquitectura
Taller
Proyecto
Education
Architecture
Workshop
Project
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal