Prácticas de lectura y escritura: una propuesta didáctica integradora para el desarrollo de competencias comunicativas

The Research on Reading and Writing Practices: An Integrative Didactic Proposal for the Development of Communication Competences, it is a research in education, which was conducted with the participation of eleven teachers from the areas of Science, Social Studies, Spanish and Mathematics, and Ninth...

Full description

Autores:
Osorio Gutiérrez, Yolima Rosa
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/442
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/442
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Prácticas pedagógicas
Lectura
Escritura
Integración
Contexto
Estrategias didácticas
Aprendizaje situado
Competencia pedagógica
Competencia disciplinar
Competencia comportamental
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual