Plataformas educativas virtuales y su incidencia en el desempeño académico en el área de ciencias sociales de los estudiantes de la básica secundaria

Educational practice in the 21st century cannot be behind the scientific and technological advances, which is why the inclusion of ICTs in education will allow a better way of teaching and also how what learners learn; therefore, this research work aims to analyze the incidence of virtual educationa...

Full description

Autores:
Rodríguez González, Jhon Jairo
Gravini De Ávila, Eduardo José
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6009
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6009
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Academic performance
ICT
Virtual educational platforms
Teaching
Social sciences
Desempeño académico
TIC
Plataformas educativas virtuales
Didáctica
Ciencias sociales
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International