Estrategias instruccionales para el fortalecimiento del rendimiento académico, en el marco del enfoque neuro sicoeducativo
Within the framework of formal educational systems, the profession of educators deserves a radical transformation, since the challenges imposed by the environment pose for this important educational actor the need to change the epistemological and methodological schemes that support their educationa...
- Autores:
-
Diago Medina, Yasmin María
Mercado García, Yesica María
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10426
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/10426
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Instructional strategies
Neuropsychoeducational approach
Innovation
Educational institutions
Transformation
Estrategias instruccionales
Enfoque neuro sicoeducativo
Innovación
Instituciones educativas
Transformación
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)