Estrategias instruccionales para el fortalecimiento del rendimiento académico, en el marco del enfoque neuro sicoeducativo

Within the framework of formal educational systems, the profession of educators deserves a radical transformation, since the challenges imposed by the environment pose for this important educational actor the need to change the epistemological and methodological schemes that support their educationa...

Full description

Autores:
Diago Medina, Yasmin María
Mercado García, Yesica María
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10426
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/10426
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Instructional strategies
Neuropsychoeducational approach
Innovation
Educational institutions
Transformation
Estrategias instruccionales
Enfoque neuro sicoeducativo
Innovación
Instituciones educativas
Transformación
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)