Estudio de caso: influencia del juego interactivo digital en el fortalecimiento de la comprensión lectora en estudiante con TDAH

The objective of this research was to explain the influence of digital interactive games in the strengthening of reading comprehension with Attention Deficit Hyperactivity student of Second Degree in Primary of the I.E.E Normal Superior Nuestro Señora de Fátima. Sample was taken through a case study...

Full description

Autores:
Gutiérrez Pacheco, Verónica Inés
Valero Parejo, Karol Liney
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5686
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5686
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension
Digital interactive games
ADHD
Inclusion
Comprensión lectora
Juegos interactivos digitales
TDAH
Inclusión
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International