Estudio de caso: influencia del juego interactivo digital en el fortalecimiento de la comprensión lectora en estudiante con TDAH
The objective of this research was to explain the influence of digital interactive games in the strengthening of reading comprehension with Attention Deficit Hyperactivity student of Second Degree in Primary of the I.E.E Normal Superior Nuestro Señora de Fátima. Sample was taken through a case study...
- Autores:
-
Gutiérrez Pacheco, Verónica Inés
Valero Parejo, Karol Liney
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5686
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5686
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension
Digital interactive games
ADHD
Inclusion
Comprensión lectora
Juegos interactivos digitales
TDAH
Inclusión
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International