El proceso de comprensión lectora y el uso de la pregunta exploratoria en secundaria
This research seeks to analyze the process of teaching reading comprehension among secondary school teachers in the Liceo Ariguaní educational institution so that transformations are generated from reflections on the exploratory question as a pedagogical tool. The investigation is framed in the basi...
- Autores:
-
García G, Germán De Jesús
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/76
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/76
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Aprendizaje
Pregunta exploratoria
Comprensión lectora
Estrategias de lectura
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual