El libro electrónico como recurso didáctico para fortalecer la comprensión lectora en básica primaria
The purpose of this research work was to determine the incidence of the electronic book in strengthening reading comprehension levels. The research was carried out under a quantitative approach of descriptive - explanatory type and with a quasi-experimental design in which there was a control group...
- Autores:
-
Fernández Medina, Hedme Manuel
Perea Ospino, María Claudia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5691
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5691
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension
Levels of reading
Significant learning
ICT
Electronic books
Didactic resource
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Aprendizaje significativo
TIC
Libros electrónicos
Recurso didáctico
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International