El libro electrónico como recurso didáctico para fortalecer la comprensión lectora en básica primaria

The purpose of this research work was to determine the incidence of the electronic book in strengthening reading comprehension levels. The research was carried out under a quantitative approach of descriptive - explanatory type and with a quasi-experimental design in which there was a control group...

Full description

Autores:
Fernández Medina, Hedme Manuel
Perea Ospino, María Claudia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5691
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5691
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension
Levels of reading
Significant learning
ICT
Electronic books
Didactic resource
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Aprendizaje significativo
TIC
Libros electrónicos
Recurso didáctico
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International