Inteligencia emocional para el fortalecimiento del clima escolar en básica primaria: percepciones y desafíos

This study aims to understand the perceptions and challenges that teachers have from the implementation of emotional intelligence to strengthen the school climate among elementary school students of the Blessed Mariano College of Jesus Eusse, in which the various difficulties Problems that affected...

Full description

Autores:
Jiménez Gómez, Sharon Julieth
Pérez Florián, Adriana Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5848
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5848
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Emotional intelligence
School climates
Perceptions
Challenge
Teachers
Coexistence
Conflict resolution
Emotions
Inteligencia emocional
Climas escolar
Percepciones
Desafio
Docentes
Convivencia
Resolución de conflictos
Emociones
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International