Inteligencia emocional para el fortalecimiento del clima escolar en básica primaria: percepciones y desafíos
This study aims to understand the perceptions and challenges that teachers have from the implementation of emotional intelligence to strengthen the school climate among elementary school students of the Blessed Mariano College of Jesus Eusse, in which the various difficulties Problems that affected...
- Autores:
-
Jiménez Gómez, Sharon Julieth
Pérez Florián, Adriana Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5848
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5848
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Emotional intelligence
School climates
Perceptions
Challenge
Teachers
Coexistence
Conflict resolution
Emotions
Inteligencia emocional
Climas escolar
Percepciones
Desafio
Docentes
Convivencia
Resolución de conflictos
Emociones
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International