Inclusión de estudiantes con necesidades educativas especiales en el aula regular
The purpose of this research was to analyse the functional dynamics of the inclusion process of students with special educational needs within the regular classroom. The research was based on a mixed approach of a descriptive nature. The population and sample were forty (40) students in the fourth a...
- Autores:
-
James Thyme, Nola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2926
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/2926
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Inclusión
Necesidades educativas especiales
Leyes
Formación
Comunidad educativa
Recursos
Calidad
Educación
Inclusion
Special educational needs
Laws
Training
Educational community
Resources
Quality
Education
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual