La inserción del componente investigativo en el proceso enseñanza aprendizaje en Ingeniería Agrónoma

This article analyzes the process of integrating the research component in the Agronomic Engineering curriculum of the Banes University Center, Cuba, specifically in research methodology. The theoretical - documentary design is based on the analysis of the content of the curriculum of the aforementi...

Full description

Autores:
Dieguez Cespedes, Yoneisel Bernardo
Fernández Bechara, Adela Severina
Rodríguez Torres, Ricardo
Rodriguez Palma, Maura Isabel
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5902
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5902
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.12
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Componente Investigativo
Ingeniería Agrónoma
Metodología de la Investigación
Multidisciplinaria
Research component
Agronomic Engineering
Research methodology
Multidisciplinary
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal