Fortalecimiento de la comprensión lectora con el uso de los juegos de mesa

This research project was developed with the purpose of improved reading comprehension at the literal, inferential and critical-propositional levels with use of board games in fifth grade students. It was descriptive research because there is an interpretation of phenomena that emerged from the inst...

Full description

Autores:
Castillo Peña, María Clara
Núñez Peña, Mónica Ximena
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9025
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9025
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension
Literal
Inferential
Critical-propositional skills
Board games
Comprensión lectora
Literal
Inferencial
Critico-propositivo
Juegos de mesa
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International