Fortalecimiento de la comprensión lectora con el uso de los juegos de mesa
This research project was developed with the purpose of improved reading comprehension at the literal, inferential and critical-propositional levels with use of board games in fifth grade students. It was descriptive research because there is an interpretation of phenomena that emerged from the inst...
- Autores:
-
Castillo Peña, María Clara
Núñez Peña, Mónica Ximena
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9025
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9025
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension
Literal
Inferential
Critical-propositional skills
Board games
Comprensión lectora
Literal
Inferencial
Critico-propositivo
Juegos de mesa
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International