Relación entre el nivel de formación en inclusión y el grado de percepción de autoeficacia
The present study aimed to analyze the relationship between the level of training in inclusion and the degree of self-efficacy perception. It was conducted under a positivist paradigm, using a quantitative descriptive correlational approach with a non-experimental cross-sectional design. The instrum...
- Autores:
-
Tilano Osorio, María Angélica
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10852
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/10852
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Self-efficacy
Inclusion training
Inclusive education, teachers
Autoeficacia
Educación inclusiva
Formación en inclusión
Docentes
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)