La lúdica como estrategia didáctica para la mitigación de conductas disruptivas y el fortalecimiento de la convivencia escolar

This research seeks to implement playfulness as a didactic strategy for the mitigation of disruptive behaviors. Starting from the observation and analysis of behavioral phenomena of children in basic education; applying methods, techniques, instruments, data collection and establishing a correlation...

Full description

Autores:
Escorcia Marchena, Dalit Rafael
Lavalle Romero, Ali Johana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6435
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6435
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Playful
Didactic
Disruptive behaviors
Coexistence
Lúdica
Didáctica
Conductas disruptivas
Convivencia
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International