La lúdica como estrategia didáctica para la mitigación de conductas disruptivas y el fortalecimiento de la convivencia escolar
This research seeks to implement playfulness as a didactic strategy for the mitigation of disruptive behaviors. Starting from the observation and analysis of behavioral phenomena of children in basic education; applying methods, techniques, instruments, data collection and establishing a correlation...
- Autores:
-
Escorcia Marchena, Dalit Rafael
Lavalle Romero, Ali Johana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6435
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6435
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Playful
Didactic
Disruptive behaviors
Coexistence
Lúdica
Didáctica
Conductas disruptivas
Convivencia
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International