Endomarketing y clima organizacional en concesionarios de la ciudad de Barranquilla

Business competition is more arduous every day, which is why companies need to prepare to face new challenges. For this reason, the purpose of the study is to diagnose the Endomarketing strategies that are used within the dealerships of Barranquilla. Pistemologically, this study belongs to a quantit...

Full description

Autores:
Viloria Estarita, Karina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9915
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9915
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Endomarketing
Organizational climate
Internal client
Strategies
Clima organizacional
Cliente interno
Estrategias
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)