La aceleración del aprendizaje como estrategia de formación académica integral en estudiantes de extraedad
The purpose of this research is to analyze the acceleration program of learning as a strategy for comprehensive academic training in students of extra-age, which contributes to processes of educational inclusion. For this case, the Survey was used as a projective technique typical of Quantitative re...
- Autores:
-
Howard Brandt, Lidiana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2912
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2912
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Aceleración del aprendizaje
Extraedad
Resiliencia
Deserción escolar
Acceleration of learning
Extra-age
Resilience
School drop-out
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual