Diseño de estrategias de mejora para la gestión en el proceso de asistencia técnica y reparación de componentes de la empresa Diésel CAT LTDA
In the business context there are many problems inherent to the processes. Currently, the literature presents tools that allow to determine the causes that generate such hostile situations for managers and the entire organizational context; likewise, there are methodologies to evaluate strategies to...
- Autores:
-
Collante Gómez, Adriana Patricia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8763
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8763
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- DEMATEL
QFD
Multi-criteria
Improvement
Quality
Processes
Projects
Multicriterio
Mejora
Calidad
Procesos
Proyectos
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International