Mediación didáctica de la gamificación para el fortalecimiento de la comprensión lectora
The research is carried out at Jorge Robledo Ortiz District Educational Institution, in Barranquilla, where students have difficulties in reading comprehension, To approach, this issue, a proposal based on the didactic mediation of gamification was designed to strengthen reading comprehension at the...
- Autores:
-
Candanoza Caro, Liliana Isabel
Segovia Beltran, Yuris Esther
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9150
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9150
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didactic mediation
Gamification
Reading comprehension
Reading levels
Mediación didáctica
Gamificación
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Estrategias didácticas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)