Mediación didáctica de la gamificación para el fortalecimiento de la comprensión lectora

The research is carried out at Jorge Robledo Ortiz District Educational Institution, in Barranquilla, where students have difficulties in reading comprehension, To approach, this issue, a proposal based on the didactic mediation of gamification was designed to strengthen reading comprehension at the...

Full description

Autores:
Candanoza Caro, Liliana Isabel
Segovia Beltran, Yuris Esther
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9150
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9150
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactic mediation
Gamification
Reading comprehension
Reading levels
Mediación didáctica
Gamificación
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Estrategias didácticas
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)