Perfil de competencias científicas en docentes a través del aprendizaje basado en proyectos

This research work establishes the relationship between Scientific Competences in teachers and Project-Based Learning (PBL). The main objective is to design a didactic proposal that bases the development of a profile of scientific competences in teachers, through the PBL. The methodology is develope...

Full description

Autores:
Paula Vélez, Yenis Del Carmen
Piedrahita Pérez, Breitner
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7721
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7721
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Scientific competences
Project-Based learning
Teacher profile
Didactic proposal
Competencias científicas
Aprendizaje basado en proyectos
Perfil docente
Propuesta didáctica
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal