Desarrollo de competencias matemáticas mediante el uso de herramientas digitales asincrónicas en estudiantes de séptimo grado en la ciudad de Santa Marta

The present research work aimed to define strategies with the use of asynchronous digital tools for the development of mathematical competences in seventh grade students in the city of Santa Marta. It was worked under a mixed approach; the sample was made up of 30 7th grade students divided among th...

Full description

Autores:
Parody Molina, Fabián Antonio
Villa Arévalo, Andreina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7727
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7727
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Mathematical competencies
Asynchronous digital tools
Creative and recreational environments
Competencias matemáticas
Herramientas digitales asincrónicas
Ambientes creativos como recreativos
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International