Desarrollo de competencias matemáticas mediante el uso de herramientas digitales asincrónicas en estudiantes de séptimo grado en la ciudad de Santa Marta
The present research work aimed to define strategies with the use of asynchronous digital tools for the development of mathematical competences in seventh grade students in the city of Santa Marta. It was worked under a mixed approach; the sample was made up of 30 7th grade students divided among th...
- Autores:
-
Parody Molina, Fabián Antonio
Villa Arévalo, Andreina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7727
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7727
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Mathematical competencies
Asynchronous digital tools
Creative and recreational environments
Competencias matemáticas
Herramientas digitales asincrónicas
Ambientes creativos como recreativos
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International