Saberes pedagógicos que propician la articulación entre la educación inicial y el grado transición en dos instituciones educativas de Barranquilla

This research was conducted in order to determine the pedagogical knowledge that encourage links between initial education and the transition degree in two institutions of the District of Barranquilla; Using ethnographic methodology for teaching these two contexts; results were achieved as follows:...

Full description

Autores:
Pastrana Diaz, Orlando
Jimenez Fontalvo, Teobaldo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/440
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/440
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Educación inicial
Saberes experienciales
Pedagogía
Transición
Early childhood education
Experiential knowledge
Education
Transition
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual