Software Tecnemar: un reto para los profesores de humanidades en el desarrollo de la competencia comunicativa lectora en tiempos de COVID 19

The objective of this research is to understand how TECNEMAR software can transform the practice of the humanities teachers of the Educational Institution Thelma Rosa Arévalo, for the development of the communicative reading competence in elementary school. The research is framed in the socio-critic...

Full description

Autores:
Maestre Matos, Nereida
Betancourt Franco, Martha Lucía
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8243
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8243
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Communicative competence
Educational software
Pedagogical practice
Reader process
Competencia comunicativa
Software educativo
Práctica pedagógica
Proceso lector
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International