La lúdica como estrategia para el mejoramiento de la convivencia escolar y el desempeño académico en los estudiantes
The present research project exposes a problem where violence and physical and verbal aggression are repeated actions of school work, considered a reason for coexistence that does not favor the academic performance of students, the author assumed the purpose of understanding the relevance of the pla...
- Autores:
-
Saba Narváez, María Layla
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4669
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/4669
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Lúdica
Resolución de conflicto
Rendimiento escolar
Convivencia
Playful
Conflict resolution
School performance
Coexistence
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International