Factores asociados a la comprensión lectora en los estudiantes de noveno grado de la I.E.D “Jesús Maestro Fe y Alegría” de Barranquilla.

This research aims to establish the factors associated with reading comprehension in the ninth graders District Educational Institution "Jesus Maestro Fe y Alegría" of Barranquilla. Vygotsky, Bruner, Habermas, among others: Further emphasis on the methodology used by the teacher in the rea...

Full description

Autores:
Santrich Sánchez, Elia
Cardenas Rodriguez, Rosana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/430
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/430
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Comprensión lectora
Aprendizaje significativo
Estrategias pedagógicas
Reading comprehension
Meaningful learning
Teaching strategies
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual