La praxis teatral y dancística: estrategia pedagógica para el mejoramiento de la convivencia escolar

The research is oriented to the development of social, communicative and civic competences from the theatrical and dance practice in the students of the I.E. INEM Miguel Antonio Caro, with the purpose of contributing to an improvement in school coexistence, as an index of educational quality. From t...

Full description

Autores:
Mercado Palacio, Oriet María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5169
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5169
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Convivencia escolar
Conflicto
Teatro social
Danza
Creación colectiva
Pedagogía teatral
School life
Conflict
Social theater
Dance
Collective creation
Theatrical pedagogy
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/