Entornos virtuales de aprendizaje lúdico para el fortalecimiento de la dimensión socioafectiva
In order to face the technological and pedagogical changes, the teaching staff needs new competences and work models not previously required. This review addresses the incorporation of ICT in education, from the public policies that promote them, presenting its impact on the teaching, learning and d...
- Autores:
-
Sandoval García, Gaby Esperanza
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2805
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2805
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Entornos virtuales
Dimensión socio afectiva
Lúdica
Tic
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual