Propuesta didáctica para el fortalecimiento en la enseñanza y el aprendizaje de la comprensión lectora en estudiantes de quinto grado
The study presented was intended to design a didactic proposal to strengthen reading comprehension processes from teaching and learning in fifth grade students of IE San José de Luruaco, taking into account the relevance of text comprehension in the educational processes. The work followed the theor...
- Autores:
-
Llanos Torrenegra, Arelis María
Montenegro, José Javier
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5697
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/5697
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension
Metacomprehension
Cognitive-linguistic processes
Comprensión lectora
Metacomprensión
Procesos cognitivo-lingüísticos
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International