Propuesta didáctica para el fortalecimiento en la enseñanza y el aprendizaje de la comprensión lectora en estudiantes de quinto grado

The study presented was intended to design a didactic proposal to strengthen reading comprehension processes from teaching and learning in fifth grade students of IE San José de Luruaco, taking into account the relevance of text comprehension in the educational processes. The work followed the theor...

Full description

Autores:
Llanos Torrenegra, Arelis María
Montenegro, José Javier
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5697
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5697
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension
Metacomprehension
Cognitive-linguistic processes
Comprensión lectora
Metacomprensión
Procesos cognitivo-lingüísticos
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International