Actitud del docente frente al uso de estrategias lúdicas en el contexto escolar: un caso institucional

This research was conducted at the Colegio Sarid Arteta de Vásquez, institution framed within a constructivist model to describe the attitude of teachers towards the use of playful strategies. The research was conducted under the empirical analytical paradigm whose purpose is to explain, predict, co...

Full description

Autores:
Ardila Pabón, Kelly Johanna
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1301
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/1301
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Actitud
Estrategias de enseñanza
Lúdica
Aprendizaje significativo
Attitude
Teaching strategies
Playful
Significant learning
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual