Juego de realidad alternativa para las matemáticas en educación superior desde la percepción estudiantil de las prácticas de enseñanza
This article analyzes the perceptions and preferences that first-semester students have of the technological programs of the Engineering and Business Sciences faculties of the Antonio José Camacho University Institution - Colombia (UNIAJC for its acronym in Spanish), on the teaching strategies of ma...
- Autores:
-
López-Mera, Diego Darío
Hernández-Montoya, Brayan Camilo
Suarez Chavez, Sandra Esther
Archila-Gutiérrez, Ana Catalina
Pérez Rojas, Eider Hernán
OSORNO TABORDA, SANDRA VIVIANA
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5897
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5897
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.10
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Aprendizaje basado en juegos
Educación matemática
Estrategias de enseñanza
Juego de realidad alternativa
Percepción estudiantil
Alternate reality game
Game based learning
Mathematics education
Student perception
Teaching strategies
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal