ABP como estrategia pedagógica para la enseñanza de las matemáticas en educación básica primaria. Una reflexión docente
This research focuses on knowing the impact they have for teachers to use a problem-based pedagogical learning strategy (ABP) in the teaching of mathematics in grade 3° students of the Santa Rosalia educational institution, constituting a viable option to neutralize the traditional easements of math...
- Autores:
-
Coronell Cuadrado, Angelica María
Gutiérrez Mejía, María Amparo
Pineda Correa, Keina Gisella
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6922
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6922
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Problem-based learning
Pedagogical proposal
Cooperative work
Meaningful learning
Strategy
Question
Aprendizaje basado en problemas
Propuesta pedagógica
Trabajo cooperativo
Aprendizaje significativo
Estrategia
Pregunta
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International