Estrategias directivas para el mejoramiento de los resultados de las pruebas Saber 11 en tiempos de post pandemia

This project aimed to propose strategies from the directives to improve critical reading and mathematics results in Saber 11 tests in the post-pandemic. Using a complementary paradigm, with a mixed focusing. The research is field research with a non-experimental design and included a sample of a rec...

Full description

Autores:
Diazgrandos Pabon, Rodrigo
Diaz Torres, Yair
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13855
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13855
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Calidad educativa
Calidad educativa
Postpandemia
Resultados Saber 11
Post-pandemic
Educational quality
Educational strategies
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)