Estrategias directivas para el mejoramiento de los resultados de las pruebas Saber 11 en tiempos de post pandemia
This project aimed to propose strategies from the directives to improve critical reading and mathematics results in Saber 11 tests in the post-pandemic. Using a complementary paradigm, with a mixed focusing. The research is field research with a non-experimental design and included a sample of a rec...
- Autores:
-
Diazgrandos Pabon, Rodrigo
Diaz Torres, Yair
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13855
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13855
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Calidad educativa
Calidad educativa
Postpandemia
Resultados Saber 11
Post-pandemic
Educational quality
Educational strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)