Evaluación e interdisciplinariedad en las áreas básicas para el fortalecimiento de la calidad educativa
Due to the importance of school evaluation within the teaching-learning process, the need arose to see it not only as a tool to implement or measure learning, but also to develop interdisciplinary competencies in basic areas. Hence the purpose of designing a proposal from school management that cont...
- Autores:
-
Márquez Beltrán, Rosario Del Carmen
Márquez Blanco, Cindy Paola
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8470
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8470
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Evaluation
Interdisciplinarity
Educational quality
Basic areas
Evaluación
Interdisciplinariedad
Calidad educativa
Áreas básicas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International