Evaluación e interdisciplinariedad en las áreas básicas para el fortalecimiento de la calidad educativa

Due to the importance of school evaluation within the teaching-learning process, the need arose to see it not only as a tool to implement or measure learning, but also to develop interdisciplinary competencies in basic areas. Hence the purpose of designing a proposal from school management that cont...

Full description

Autores:
Márquez Beltrán, Rosario Del Carmen
Márquez Blanco, Cindy Paola
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8470
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8470
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Evaluation
Interdisciplinarity
Educational quality
Basic areas
Evaluación
Interdisciplinariedad
Calidad educativa
Áreas básicas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International