Mejoramiento comprensión lectora a través de estrategia lectura interdisciplinar en estudiantes 3° de primaria

The objective of this study was to determinate if the interdisciplinary reading applied as a strategy could strengthen reading comprehension for students belong to third grade at Institución Educativa Comunitaria Distrital Manuel Elkin Patarroyo. The strategy was aimed at improving reading levels fr...

Full description

Autores:
González Pérez, Ana María
Ospino Santana, Jackeline Esther
Canales, Fausto Alfredo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5701
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5701
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Interdisciplinary reading
Reading levels
Reading comprehension
Reading characterization
Pedagogical practice
Lectura interdisciplinar
Niveles lectores
Comprensión lectora
Caracterización de lectura
Competencia lectora
Práctica pedagógica
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International