Mejoramiento comprensión lectora a través de estrategia lectura interdisciplinar en estudiantes 3° de primaria
The objective of this study was to determinate if the interdisciplinary reading applied as a strategy could strengthen reading comprehension for students belong to third grade at Institución Educativa Comunitaria Distrital Manuel Elkin Patarroyo. The strategy was aimed at improving reading levels fr...
- Autores:
-
González Pérez, Ana María
Ospino Santana, Jackeline Esther
Canales, Fausto Alfredo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5701
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5701
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Interdisciplinary reading
Reading levels
Reading comprehension
Reading characterization
Pedagogical practice
Lectura interdisciplinar
Niveles lectores
Comprensión lectora
Caracterización de lectura
Competencia lectora
Práctica pedagógica
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International