PROPUESTA DE MEJORAMIENTO DE INDICADORES DE SERVICIO Y GESTION PARA LA EMPRESA KENTUCKY FRIED CHICKEN KFC-BARRANQUILLA

This paper presents an improvement plan for the company KFC Barranquilla, located in the Mall Buena Vista. It consists of two related projects that seek to provide an improved service system and enterprise management. The first is an analysis of the waiting line by queuing theory. It begins by calcu...

Full description

Autores:
Besinger Vargas, Jeily
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/475
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/475
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Teoría de colas
Servidores
Parámetro de rendimiento
Calidad
Sistema de gestión
Premio colombiano
Theory of Colas
Servers
Performance parameter
Quality
Management system
Colombian Prize
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual