Efecto de la dramatización para la inferencia de textos en los estudiantes de tercer grado de la institución educativa dolores maría ucrós sede eufemia benedetti en soledad - atlántico
In order to improve the deficiencies in the inferential reading level, found in the third grade students of the Dolores Maria Ucrós Educational Institution in Soledad - Atlántico, it is stated “The effect of dramatization as a strategy to strengthen this reading level; Through this pedagogical strat...
- Autores:
-
Mercado Serrano, Viviana Beatriz
Rivaldo Valega, Yully Isabel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5980
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/5980
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Dramatization
Inferential reading
Reading comprehension
Dramatización
Lectura inferencial
Comprensión lectora
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International