Efecto de la dramatización para la inferencia de textos en los estudiantes de tercer grado de la institución educativa dolores maría ucrós sede eufemia benedetti en soledad - atlántico

In order to improve the deficiencies in the inferential reading level, found in the third grade students of the Dolores Maria Ucrós Educational Institution in Soledad - Atlántico, it is stated “The effect of dramatization as a strategy to strengthen this reading level; Through this pedagogical strat...

Full description

Autores:
Mercado Serrano, Viviana Beatriz
Rivaldo Valega, Yully Isabel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5980
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5980
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Dramatization
Inferential reading
Reading comprehension
Dramatización
Lectura inferencial
Comprensión lectora
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International