Experiencia de marca empleadora como herramienta para desarrollar el compromiso emocional en los trabajadores de la empresa Dolmen en Barranquilla

There are currently few companies that perform an analysis of the employer brand as a viable option for the retention and capture of human capital considering that in today's markets the standards of competitiveness are high and demanding every day, this is how this article seeks to analyze the...

Full description

Autores:
Andrade Polo, Eileen
Coronell Avendaño, Sheila María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5296
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5296
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Experiencia de la marca empleadora
Compromiso emocional
Estrategias
Mercadeo
Dimensiones
Employer brand experience
Emotional commitment
Dimensions
Marketing
Strategies
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/