Inteligencia emocional y convivencia de los estudiantes de básica secundaria en contextos etnoeducativos
The research entitled Emotional Intelligence and Coexistence of Secondary School students in Ethno-educational Contexts was developed with the aim of improving the coexistence of students in the Paulino Salgado Batata Educational Institution and the José Consuegra Higgins Educational Institution, si...
- Autores:
-
Goméz Consuegra, Kevin José
Herrera Hernández, Leonor
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12972
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/12972
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Emotional intelligence
Coexistence
Ethnoeducation
Inteligencia emocional
Convivencia
Etnoeducación
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)