Inteligencia emocional y convivencia de los estudiantes de básica secundaria en contextos etnoeducativos

The research entitled Emotional Intelligence and Coexistence of Secondary School students in Ethno-educational Contexts was developed with the aim of improving the coexistence of students in the Paulino Salgado Batata Educational Institution and the José Consuegra Higgins Educational Institution, si...

Full description

Autores:
Goméz Consuegra, Kevin José
Herrera Hernández, Leonor
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/12972
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/12972
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Emotional intelligence
Coexistence
Ethnoeducation
Inteligencia emocional
Convivencia
Etnoeducación
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)