Equipos autodirigidos como estrategia de gestión institucional para el mejoramiento de la convivencia escolar.

This article is presented to the scientific community is based on an investigation focused on proposing within the school institution, the management of coexistence by implementing self directed groups; an strategies of quality of management, with a better application in business, that support and a...

Full description

Autores:
Charris Ortega, Divina
Navarro Asmar, Rafael
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/435
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/435
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Gestión
Gestión escolar
Convivencia
Conflicto
Estrategia
Equipos autodirigidos
Trabajo en equipo
Liderazgo
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual